arts

arts
kehidupan Cerita KU penuh dengan Gambar~ maklum ya!

Friday, May 20, 2011

Persediaan UiTM Puncak Alam

Yes. yes.
persiapan ke Uitm Puncak Alam semakin siap.
Get ready with ur preparation!
Tomorrow will be a NEW day,a NEW life for u.

Tak sangka Biela akan sambung belajar!
agak excited sebenarnya.
wah wah! barang memang banyak betul nak bawa kali ni
( masa kat Langkawi pun tak macam ni )

Buat Sahabat-sahabat yang bakal menyambung belajar tak kira di mana pun..
Biela ucapkan semoga maju jaya.
Marilah kita tuntut ilmu bukan hingga ke negeri China tapi hingga ke liang lahad.

mulakan langkahmu dgn lafaz Bismillahirahmanirahim..
mulakan langkahmu dgn niat yg betul krnNYa..
mulakan langkahmu dgn semangat yg berkobar-kobar!!!
maka..berserah & bertawakal pada ketentuan ilahi yg bakal kamu hadapi k ;)

---> org pandai campak mana-mana pun, jauh ke, dekat ke, mesti boleh survive punya!! hee


ok! ni je nak bagitau!
sebab nak packing barang lagi ni!
wahahhaha!! chow babe!


ps : Biela bakal menemui sahabat-sahabat sek. rendah yg sudah hmpir 5 tahun xjumpa (Rafidah ) , kwn se"interview" dgn biela (ili) , Maresmawian!! esp lawrencium kids!
rupanya mmg takdirku di sana. ! Allah dah bg rancangan yg terbaik utk biela. Alhamdulillah!!!




Terima Kasih kerana sudi mendengar kongsian saya! ~BuBBLyBieLaAppRiCiaTeit:)

1 ambil berat:):

aYiEn

goodluck biela kat sana =))

Post a Comment


 
~Foto-foto di dalam BLOG ini adalah hasil seni BuBBLyBieLa~terima kasih!